Saturday, September 10, 2011

jacked from makeanewculteveryday the tumblr



I used to despise electronic music as a whole in the 90s.  My friend in 98 showed me some old Prodigy records and some jungle and I was like yeah this shit is tight but the people still look like idiots.  Fastforward and all these germans on this video make their music with an ipod or some shit.  The sounds are way more varied and so are the scenes.  This has allowed me to jump in to a lot of cool ass music.  Still this video makes you respect people that made the cheezy techno of old.

3 comments:

tanya sweet said...


katti batti full movie online
kis kisko pyaar karu full movie

tanya sweet said...

Singh Is Bling Full Movie

nouur said...

خدمات منزلية بالرياض
المبيدات الحشرية
شركة مكافحة حشرات بالرياض
هي مركبات الفوسفور والتي يتم استخدامها للقضاء على الحشرات التي توجد بالمحاصيل الزراعية, وهذه المركبات لا تضر على صحة الإنسان لأنها لا ينتج عنها رواسب وتسمى مبيدات الفوسفاتات العضوية.
مكافحة الحشرات بالرياض
مبيدات لا تضر بالمواد الغذائية وتستعمل في القضاء على الحشرات تسمي بالمبيدات الكربامات.
شركة رش مبيد بالرياض
المبيدات الغير عضوية: يتم عمل تلك المبيدات بالخامات المعدنية, وتستخدم في القضاء على الحشرات التي توجد في المحاصيل الزراعية, خاصة الحشرات التي توجد بالقطن وبأشجار الفاكهة وغيرها من المحاصيل.
خدمات منزلية بالدمام
مبيدات جرثومية: تستخدم هذه المبيدات للقضاء على الحشرات, تكون هذه الحشرات تأتي عن طريق العدوى, ويتم استعمالها لحشرات معينة دون غيرها من الحشرات.
شركة مكافحة حشرات